slovensky
english
 

Na tomto pracovisku sa realizuje projekt s podporou
Agentúry na podporu výskumu a vývoja

APVV-16-0232

Konzumná spoločnosť a konzumné regióny
Stratifikácia postkomunistickej spoločnosti


Riešiteľský kolektív

Ciele projektu

Výstupy


Križan, F., Bilková, K., Kunc, J., Sládeková Madajová, M., Zeman, M., Kita, P., Barlík, P. (2018):
From school benches straight to retirement? Similarities and differences in the shopping behaviour of teenagers and seniors in Bratislava, Slovakia
Moravian Geographical Reports, 26, 3, 199-209.
 
náhľad  na stiahnutie

Kunc, J., Križan, F. (2018):
Changing European retail landscapes: New trends and challenges
Moravian Geographical Reports, 26, 3, 150-159.
 
náhľad  na stiahnutie

Bilková, K., Križan, F., Horňák, M., Barlík, P., Zubriczký, G.(2018):
Food and non-food retail change in a post-communist country: A case study of the Gemer region in Slovakia
Bulletin of Geography. Socio-economic Series, 39, 39, 7-20.
 
náhľad  na stiahnutie

Križan, F., Bilková, K., Barlík, P., Kita, Pa., Kita, Pe. (2018):
Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping malls in Bratislava
Theoretical and Empirical Researches in Urban Management, 13, 1, 13-21.
 
náhľad  na stiahnutie

Kita, P., Szczyrba, Z., Fiedor, D., Letal, A. (2017):
Recognition of business risks when purchasing goods on the Internet using GIS: experience from Slovakia
Electronics Commerce Research, 18, 3, 647-663.
 
náhľad  na stiahnutie

Bilková, K., Križan, F., Horňák, M., Barlík, P., Kita, P. (2017):
Comparing two distance measures in the spatial mapping of food deserts: The case of Petržalka, Slovakia
Moravian Geographical Reports, 25, 2, 95-103.
 
náhľad  na stiahnutie

Križan, F., Zeman, M., Bilková, K., Kita, P., Barlík, P. (2017):
Cezhraničné nákupné správanie spotrebiteľov zo Slovenska: prípadová štúdia z Hainburg an der Donau (Rakúsko)
Geographia Cassoviensis, 11, 2, 124-136.
 
náhľad  na stiahnutie



Križan, F. et al (2017):
Maloobchod a špecifiká...

Projekt a médiá

© 2011 - 2015